«Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ІV
Вівторок, 05 серпня 2014, 11:00
Розділ І. Теорії пояснення гумору та сміху: теоретична частина.
1.4 Сміх у розробках Хельмута Плеснера
Сміх, подібно як і плач, є кордонною реакцією, себто є реакцією на ті кордони, в котрі вписані людські вчинки, обумовлені притаманною їм доцільністю і мовою. Сміх залучає в характерний для особи тип діяльності щось, що є абсолютно для неї невідповідне. Така реакція стає можливою за рахунок того, що відбувається змушена відмова від характерних та типових форм регульованої поведінки. Тобто, сміх – це ексцентрична позиційність[1].
Add a commentЧитати далі: «Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ІV
Молитва багатого (5 серпня)
Понеділок, 04 серпня 2014, 23:26
Один багатий селянин, чиї комори тріщали від зерна, часто промовляв звичну оливу «про бідних та нужденних». Молячись він завжди долучав таке прохання: - «Боже, згадай про бідних та голодних і заспокой їхню потребу». Однак сам селянин не допомагав нікому і тільки й чекав, що би це все зробив Бог.
Одного разу, коли селянин знову промовив свою молитву «про бідних і голодних» син сказав до нього:
Add a comment«Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ІІІ
Понеділок, 04 серпня 2014, 10:56
Розділ І. Теорії пояснення гумору та сміху: теоретична частина.
1.3 Теорія гумору за Фрейдом
Фрейд, розглядаючи гумор, виокремлює кілька технік дотепності. Одна з них – техніка згущення з утворенням складеного слова. Наприклад: фаміліонерно – це буде результат фамільярно+мідіонерно, в результаті чого ми отримаємо гостру дотепність.
Add a commentЧитати далі: «Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ІІІ
Сторінка 632 з 1363