Християнське вчення
Теорія і практика Духовних Вправ. Частина 10
Вівторок, 16 червня 2015, 22:24
Зовнішнє навернення
Після довгої хвороби Ігнатій встає з ліжка і розпочинає нове життя. Які в нього прагнення: проща до Єрусалима, вбоге покутне життя. Його внутрішній стан: відраза до своїх минулих гріхів. Це зовнішнє навернення, дуже поверхневе, яке він сам пізніше оцінить так:
Отже, він дійшов висновку, що повинен здійснити великі вчинки покаяння, прагнучи радше догодити Богові й потішити Його, ніж спокутувати свої гріхи. Add a comment
Теорія і практика Духовних Вправ. Частина 9
Субота, 06 червня 2015, 20:51
19. Стратегія і тактика духовних вправ
Частина нашої уяви наповнена Божими речами, а частина мирськими. Ігнатіянська духовність – поступово замінювати мирську уяву, мирські думки побожними, Божими справами. Тому фундаментом кожної медитації є Святе Письмо. Перед кожною медитацією св. Ігнатій подає молитву приготування.
Теорія і практика Духовних Вправ. Частина 8
П'ятниця, 05 червня 2015, 22:56
18. Три дні – «Бог любить трійцю»
4) Дослідження канадських і російських учених мають багато спільних і дуже цікавих елементів. Наприклад, як у першому, так і в другому випадку піддослідні не могли витримати більше, ніж три доби. Порівняймо це з деякими фактами Святого Письма.
Брати Йосифа Єгипетського потрапили до в’язниці. Бт. 42, 17. 21-22: „17 І він забрав їх під варту на три дні. 21 І говорили вони один одному: Справді, винні ми за нашого брата, бо ми бачили недолю душі його, коли він благав нас, а ми не послухали… Тому то прийшло це нещастя на нас! 22 І відповів їм Рувим, говорячи: Чи не говорив я вам, кажучи: Не грішіть проти хлопця, та ви не послухали. А оце й кров його жадається… ”.
Add a commentТеорія і практика Духовних Вправ. Частина 7
Середа, 03 червня 2015, 22:53
16. Уява
Читаємо далі автобіографію св. Ігнатія:
«Перечитавши їх багато разів, він вподобав собі те, про що в них йшлося. Проте, відкладаючи час від часу книгу, він іноді замислювався над речами, про які читав, іноді ж – над тим, про що звик міркувати раніше. З-поміж багатьох недолугих помислів, що спадали йому на думку, один так оволодів його серцем, що він міг обмірковувати його і дві, і три, і чотири години, зовсім цього не усвідомлюючи:він уявляв собі, що робитиме на службі у певної дами; засоби, якими він скористається, щоб дістатися до місця, де вона живе; дотепи й слова, з якими до неї звертатиметься; ратні подвиги, які звершить їй на догоду.
Add a commentТеорія і практика Духовних Вправ. Частина 6
Вівторок, 02 червня 2015, 22:51
14. Св. Ігнатій – як усе починалося
3) Повертаємося до біографії св. Ігнатія.
Але коли його кістки зрослися, то виявилося, що якась кістка під коліном находить на іншу, й тому одна нога у нього коротша за другу. Кістка ця виступала настільки, що нога мала просто-таки потворний вигляд. Знести цього він не міг, позаяк плекав мрії про успіх у світі і гадав, що це йому зашкодить; тому він запитав у хірургів, чи не можна зрізати зазначений наріст.
Add a commentБільше статей...
Сторінка 29 з 117