Україна
Для чого потрібно носити хрестик? Чи можна його дарувати?
Вівторок, 03 жовтня 2017, 15:13
Ще з давніх часів хрест, на якому помер Ісус Христос, став предметом шанування, символом жертви Спасителя. І вже перші християни зображали хрести в катакомбах, хрестом себе знаменували і хрестом благословляли. Хрести також зображували на тілі або носили таємно зі страху переслідувань та щоб язичники глузуваннями не паплюжили святиню. У народі хрест вважався найнадійнішою зброєю для боротьби з нечистою силою. Ходити без натільного шийного хреста вважалося на Русі великим гріхом. Слову і клятві людини без хреста не довіряли.
Add a commentЧитати далі: Для чого потрібно носити хрестик? Чи можна його дарувати?
Без Вашого свідчення катехиза не зможе осягнути свою мету
Субота, 23 вересня 2017, 10:59
Голова Патріаршої Катехитичної Комісії УГКЦ Єпископ Петро Стасюк звернувся до всіx, хто допомагає здійснювати катехитичне служіння у нашій Церкві з нагоди дня Катехита.
Всевишнім і всесвітлішим отцям-парохам Греко-Католицької Церкви Катехитам
Слава Icycy Христу!
«Як скульптор iз глини формує постать мистецького твору, так священик i катехит, працею не менше мистецькою, у м’якому воску дитячої душі виробляють образ i подобу самого Ісуса Христа. Вони неначе малюють Христову ікону й, очевидно, чим більше в цю роботу вкладають старанності, вміння, мистецького знання… почуття i потреб i характеру, її похибок i пристрастей, чим більше в цю роботу вкладають своєї молитви й жертви, тим вищим виходить мистецький твір їх рук» (Митр. Андрей Шептицький, Наука катехизму // ЛАЕВ: 15 сергтя 1934, с. 172-176.)
Add a commentЧитати далі: Без Вашого свідчення катехиза не зможе осягнути свою мету
Глава УГКЦ презентував науковий проект, який покликаний краще дослідити історію Київського християнства
Вівторок, 19 вересня 2017, 22:26
Отець і Глава Української Греко-Католицької Церкви Блаженніший Святослав 19 вересня 2017 року в Національному заповіднику «Софія Київська» презентував публічний проект «Соборна Україна та Київська Церква».
Організаторами презентації є Гуманітарний та Філософсько-богословський факультети Українського католицького університету.
Проект «Соборна Україна та Київська Церква» передбачає наукові дослідницькі проекти, а найголовніше – видання історичних наукових досліджень про Київське християнство.
Add a comment«Будьте святими в своєму батьківстві, щоб на вас могли рівнятися інші!» - Глава УГКЦ
Понеділок, 18 вересня 2017, 21:05
Блаженніший Святослав, Отець і Глава іУкраїнської Греко-Католицької Церкви, – про дар батьківства, покликання і відповідальність батька та сучасні виклики, які постають перед українськими родинами.
Традиційно українська родина була за своєю суттю патріархальною: батько був головою родини, її оборонцем, саме йому належало приймати визначальні рішення. Його слово було законом. Але бурхливі суспільні зміни, демократизація стосунків зачепили й сім’ю. Нині нам доводиться бути свідками того, як провідне становище і роль батька починає заникати. Результатом цього є певна дезорієнтація як у дітей та дружини, в самого батька, так і в суспільстві загалом. Щораз важче батькові визначити та усвідомити свої функції і покликання в родині, і наслідком такої невизначеності нерідко стає втрата авторитету.
Add a commentЧитати далі: «Будьте святими в своєму батьківстві, щоб на вас могли рівнятися інші!» - Глава УГКЦ
Індикт
Четвер, 14 вересня 2017, 08:53
Церковний рік (Індикт) у Східній Церкві починається: 1 вересня — за Григоріанським календарем, 14 вересня – за Юліанським. Повний релігійний рік триває від 14 вересня (1 вересня) до 13 вересня (31 серпня).
Слово індикт – означає «наказ». Римський імператор Август переміг у війні єгипетських правителів Антонія та Клеопатру, і їхні величезні володіння приєднав до Римської держави. Так він став повелителем безмежних, розміщених на трьох континентах просторів. У 31 р. до Різдва Христа Спасителя він видав індикт, тобто наказ, який діяв п'ятнадцять років, що визначав хто, коли і як мав сплачувати податки. З того часу 15-літній проміжок часу стали називали індиктом. Коли минало 15 років, тоді ставав чинним наступний індикт і так далі. Кожен п'янадцятилітній проміжок часу ділився на три п'ятиліття. У першому п'ятилітті мешканці земель, піддані Римській державі, сплачували податок залізом і міддю, які йшли на зброю для війська.
Add a commentБільше статей...
Сторінка 29 з 130