Головна

Митецька сторінка

«Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ХV

Понеділок, 18 серпня 2014, 13:58

Висновки роботи

У даній дипломній роботі було досягнуто поставлених завдань: було розглянуто обрані для аналізу поняття, також висвітлено їх у культурному контексті (релігійному та часовому зрізі). Відповідно, найбільше уваги було акцентовано на феномені гумору та сміху. Також було розглянуто дотичні поняття, серед яких: іронія, дотеп, комічне, «сальність», насмішка, глузування, жарт, радість. Для цього було опрацьовано джерела та матеріали: Е. Канта, А. Бергсона, З. Фрейда, С. Халлівела, С. К’єркегора, Дж. Тамера, С. Аверінцева, Л. Карасьова, Й. Золотоустого, Д. Куюнжича, Х. Плеснера.

Add a comment

Читати далі: «Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ХV

 

«Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ХІV

Неділя, 17 серпня 2014, 13:37

Отож, тепер перейдемо до наших висновків. І як завше, бажаю приємного вам прочитання!

Аналіз анкетування «Сміх як феномен» серед студентів Національного університету «Києво-Могилянська Академія».

Саме анкетування варто розглядати як емпіричний виміру феномену сміху. Дане опитування було проведене у січні-лютому 2013 р. серед студентів НаУКМА, в котрому взяли участь близько ста респондентів.

Add a comment

Читати далі: «Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ХІV

 

«Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ХІІІІ

Субота, 16 серпня 2014, 13:29

Розділ ІІ. Феномен сміху та гумору у культурно-релігійному контексті.

2.3.4. Нерелігійний вимір гумору в культурі.

Тепер проаналізуємо гумор у арабо-мусульманській культурі. Важливо, що поняття гумору в мусульманських країнах не є однозначним. Так, з одного боку (теоретичний підхід), сміх не є допустимим, схвальним або таким, який би цінували. З іншого боку (практична сторона) без сміху, жартів та маси фольклорних надбань – в котрих є елемент гумору – важко зрозуміти культуру ісламу[1].

Add a comment

Читати далі: «Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ХІІІІ

   

«Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ХІІІ

П'ятниця, 15 серпня 2014, 13:19

Розділ ІІ. Феномен сміху та гумору у культурно-релігійному контексті.

2.3.3.Співвідношення гумору та сміху у праведників та поган ісламу

Коран численно ілюструє комічні ситуації при зіставленні поведінки праведників та поган. Наприклад, під час блискавок та громів[1]. Так, погани позатуляли вуха, коли гримів грім – так, начебто це мало врятувати їх від страху та смерті.

Add a comment

Читати далі: «Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ХІІІ

 

«Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ХІІ

Середа, 13 серпня 2014, 11:52

Розділ ІІ. Феномен сміху та гумору у культурно-релігійному контексті.

2.3.2. Персональний гумор у Корані: Авраам, Сара, Аллах.

Почнемо із постаті Авраама, який попри свою особливість у очах Аллаха, був не просто смиренним, але і міг «стібатись». Мова йде про дотепність, котру Авраам придумав, аби у гумористичному варіанті висміяти ідолів (їм дуже хотіли поклонятись ізраїльтяни).

Add a comment

Читати далі: «Феномен гумору та сміху в культурно-релігійному контексті» - частина ХІІ

   

Сторінка 2 з 86

катехизм

Молитва св. Папи Івана Павла ІІ за Україну в церкві св. Миколая на Аскольдовій Могилі

«О Всеблагая Діво Маріє, Зарваницька Богородице, дякую Тобі за ласку перебування на київській землі, з якої світло Євангелія поширилося по всій Україні. Тобі, Мати Божа і Мати Церкви, перед Твоєю чудотворною іконою віддаю у руки мою апостольську подорож в Україну.

Пресвята Мати Божа, покрий Твоїм Материнським Покровом усіх християн, чоловіків та жінок доброї волі, які живуть у цій великій країні. Провадь їх до Свого Сина Ісуса, Який для всіх є Дорогою, Правдою і Життям. Амінь».

редакційна колегія




http://askoldova-mohyla.org/