Християнське вчення
«Боже ім’я – Милосердя» /14/
Понеділок, 09 травня 2016, 13:19
Проповідуючи одного разу в каплиці Дому святої Марти, Папа Франциск наголосив на тому, що кожен з нас повинен визнати, що є грішником. Але не слід допустити, аби гріх перетворився у корумпованість. «Яка різниця між гріхом та корупцією», – запитував Святішого Отця італійський журналіст Андреа Торніеллі під час розмови, яка побачила світ у вигляді книжки «Боже ім’я – Милосердя».
Відповідаючи на це запитання, Глава Католицької Церкви зазначив: «Корупція – це гріх, який замість того, щоб бути визнаним, як такий та спонукати нас до покори, підноситься до рівня системи, стає ментальним середовищем, способом життя. Тоді вже не відчуваємо потреби в прощенні й милосерді, але виправдовуємо себе та свою поведінку».
Add a comment«Боже ім’я – Милосердя» /13/
Понеділок, 18 квітня 2016, 22:24
«У буллі про проголошення Святого Року милосердя Ви написали: “Якщо Бог зупинився би на справедливості, то перестав би бути Богом, а був би лише таким, як усі люди, які призивають пошану до закону. Самої справедливості не вистачає, і досвід вчить нас, що апелювання виключно до неї несе загрозу її знищення”. Які взаємини між милосердям і справедливістю?» – таким запитанням розпочинається черговий розділ книги-інтерв’ю «Боже ім’я – Милосердя».
Відповідаючи на запитання італійського журналіста Андреа Торніеллі, Папа Франциск сказав: «У Книзі Мудрості читаємо: “Та ти – Владика сили, судиш ласкаво і провадиш нас вельми дбайливо [...]. Таким діянням ти навчив народ свій, що праведник має бути чоловіколюбцем, і розбудив в своїх дітей добру надію, що за гріхи даєш покаяння”(12, 18-19).
Add a comment«Боже ім’я – Милосердя» /12/
Неділя, 17 квітня 2016, 22:22
Шостий розділ книги «Боже ім’я – Милосердя», що є записом розмови з Папою Франциском італійського журналіста Андреа Торніеллі, яку ми перечитуємо в наших недільних передачах, має назву «Пастирі, а не книжники».
Роздумуючи над тим, що коли якась людина починає усвідомлювати недугу своєї душі, відчуваючи спонуки серця до визнання гріха, Святіший Отець підкреслив, що така особа потребує знайти відчинені двері. «Вона повинна отримати допомогу, а не бути відкиненою чи затриманою на узбіччі. Іноді виникає загроза, – зауважив він, – що християни, опановані психологією книжників, можуть погасити те, що Святий Дух запалює в серцях грішника, того, хто стоїть на порозі чи когось, хто починає відчувати ностальгію за Богом».
Add a commentСлово Іоана Золотоустого на Благовіщення Преславної Владичиці нашої Богородиці
Середа, 06 квітня 2016, 22:05
Знову радісне благовістя, знову вістка про волю, знову відкликання назад, знову повернення, знову голос радості, знову звільнення від рабства. Ангел розмовляє з Дівою, оскільки з жінкою розмовляв змій."Шостого ж місяця був посланий від Бога ангел Гавриїл до Діви, зарученої з мужем" (Лк. 1, 26-27). Гавриїл був посланий об'явити спасіння всьому світові. Гавриїл був посланий принести Адамові обітницю про повернення із неволі. Гавриїл був посланий до Діви, щоб перемінити безчестя жіноцтва на честь. Гавриїл був посланий, щоби приготувати чистому Нареченому гідний чертог. Гавриїл був посланий, щоб заручити творіння з Творцем.
Add a commentЧитати далі: Слово Іоана Золотоустого на Благовіщення Преславної Владичиці нашої Богородиці
«Боже ім’я – Милосердя» /11/
Вівторок, 05 квітня 2016, 23:44
Читаючи попереднього разу уривок з шостого розділу книги «Боже ім’я – Милосердя», яка є записом розмови з Папою Франциском італійського журналіста Андреа Торніеллі, що має назву «Пастирі, а не книжники», ми побачили, як на прикладі євангельської події зцілення прокаженого Святіший Отець вказував на існування «двох логік мислення та віри». З одного боку – «страх втратити праведних», а з іншого – «бажання спасти грішників». За словами Папи, Ісус входить у контакт з прокаженим, доторкається його, чим і нас навчає, що слід чинити, за якою логікою слідувати, перемагаючи пересуди й закам’янілість».
Add a commentБільше статей...
Сторінка 19 з 117