Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина III

Християнське вчення

Понеділок, 26 серпня 2013, 14:03

Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина III

 5. Повернення до Єрусалиму

Древній Київ та його святині здавна вважалися сакральним центром як для українського, так і для інших православних слов’янських народів. Не випадково після розпаду Російської імперії в 1917 р. На Півночі почалося поступове переосмислення значення Києва та його духовної спадщини. Вже у 1918 р., за часів правління в Україні гетьмана Павла Скоропадського, Київ стає потужним культурним, політичним і релігійним центром.

Add a comment

Читати далі: Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина III

   

Знак (26 серпня)

Митецька сторінка

Понеділок, 26 серпня 2013, 00:38

Гарний юнак з ніжними рисами обличчя самотньо сидів в автобусі, не відриваючи свого погляду від вікна. На вигляд було йому трішки більше двадцяти років. Якась жінка сіла біля нього. Перекинувшись кількома словами про теплу весняну погоду, що стояла надворі, молодий чоловік несподівано мовив: «Я був два роки в ув’язненні. Цього ранку вийшов і ось повертаюсь додому».

Add a comment

Читати далі: Знак (26 серпня)

   

Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина II

Християнське вчення

Неділя, 25 серпня 2013, 13:57

Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина II

 

 3. Образ “другого Єрусалима” в релігійній уяві пращурів

 

 Чимало іноземців, мандрівників, філософів, дипломатів назавжди заворожив і заворожує донині своїми величними святинями Золотоверхий Київ. Іще Адам Бременський називав Київ «соревнователем констянтипольського скипетра і славнійшою прикрасою Греції». Як справедливо зазначає православний богослов і історик архімандрит Констянтин (проф. К.І. Зайцев): «Привабливою й славною була Київська Русь в очах зовнішнього світу.

Add a comment

Читати далі: Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина II

   

Сторінка 936 з 1362

катехизм

Молитва св. Папи Івана Павла ІІ за Україну в церкві св. Миколая на Аскольдовій Могилі

«О Всеблагая Діво Маріє, Зарваницька Богородице, дякую Тобі за ласку перебування на київській землі, з якої світло Євангелія поширилося по всій Україні. Тобі, Мати Божа і Мати Церкви, перед Твоєю чудотворною іконою віддаю у руки мою апостольську подорож в Україну.

Пресвята Мати Божа, покрий Твоїм Материнським Покровом усіх християн, чоловіків та жінок доброї волі, які живуть у цій великій країні. Провадь їх до Свого Сина Ісуса, Який для всіх є Дорогою, Правдою і Життям. Амінь».

редакційна колегія


  • ПОЖЕРТВА

реквізити парафії для пожертв:

РГ УГКЦ Парафії Св Миколая на Аскольдовій Могилі,

код: 20051904 Ощадбанк АТ,

iban:  UA543226690000026003300218570





http://askoldova-mohyla.org/uk/

 

Офіційний сайт жіночого вокального ансамблю "Аніма" УГКЦ св. Миколая Чудотворця на Аскольдовій Могилі

 http://anima.askoldova-mohyla.org/