Християнське вчення
Папа Франциск: Християнин повинен відзначатись радістю та цілковитою посвятою Господу Ісусові
Субота, 07 вересня 2013, 02:22
Християнин повинен бути веселим, таким, як у час весільної гостини, – на цьому наголосив Папа Франциск сьогодні, 6 вересня 2013 року, під час Святої Меси у каплиці папської резиденції Святої Марти, де він тепер проживає. Він побудував свою проповідь на відповіді Ісуса фарисеям та книжникам на їхнє зауваження про поведінку Його учнів, що не постять і не моляться: «Чи ж можете примусити постити весільних гостей, поки молодий з ними?» Поки молодий з гостями, не можна постити та бути сумними. Папа підкреслив, що Спаситель часто використовував цей образ «нареченого», щоб вказати на стосунок між Ним та Церквою.
Add a commentКаліцтво фізичне – то не проблема. Велика трагедія – каліцтво духовне.
Неділя, 01 вересня 2013, 00:00
Отець Василь Поточняк: «Якщо ви відкриєте своє серце через покаяння, наблизитеся до Господа – не майте жодного сумніву в тому, що ви ще сьогодні будете зцілені у вірі в Бога!»
У Таїнстві Єлеопомазання, у Сповіді, в Євхаристії – у близькому перебуванні нас у Бозі – відбувається зцілення любов’ю і вірою. Бог таїнственно здатний зцілювати те, що сатана викрадає, а тому через Таїнство єлеопомозання Святий Дух зцілює людину.
Add a commentЧитати далі: Каліцтво фізичне – то не проблема. Велика трагедія – каліцтво духовне.
Феноменологічне обґрунтування догмату “Filioque”
П'ятниця, 30 серпня 2013, 10:49
Догмат “Filioque”, тобто вчення про сходження Святого Духа від Отця і Сина є найбільш оспорюваним, він став каменем спотикання в екуменічному діалозі між Західною та Східною Церквами. Дуже часто цей догмат відкидають, не маючи належного розуміння, про що саме у ньому йдеться. І майже у всіх богословських дискусіях на цю тему залишають поза увагою повний текст Нікейського Символа Віри. А у його другому члені читаємо:
Add a commentЧитати далі: Феноменологічне обґрунтування догмату “Filioque”
Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина III
Понеділок, 26 серпня 2013, 14:03
5. Повернення до Єрусалиму
Древній Київ та його святині здавна вважалися сакральним центром як для українського, так і для інших православних слов’янських народів. Не випадково після розпаду Російської імперії в 1917 р. На Півночі почалося поступове переосмислення значення Києва та його духовної спадщини. Вже у 1918 р., за часів правління в Україні гетьмана Павла Скоропадського, Київ стає потужним культурним, політичним і релігійним центром.
Add a commentУявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина II
Неділя, 25 серпня 2013, 13:57
3. Образ “другого Єрусалима” в релігійній уяві пращурів
Чимало іноземців, мандрівників, філософів, дипломатів назавжди заворожив і заворожує донині своїми величними святинями Золотоверхий Київ. Іще Адам Бременський називав Київ «соревнователем констянтипольського скипетра і славнійшою прикрасою Греції». Як справедливо зазначає православний богослов і історик архімандрит Констянтин (проф. К.І. Зайцев): «Привабливою й славною була Київська Русь в очах зовнішнього світу.
Add a commentБільше статей...
Сторінка 101 з 117