Головна

Християнське вчення

Каліцтво фізичне – то не проблема. Велика трагедія – каліцтво духовне.

Неділя, 01 вересня 2013, 00:00

Отець Василь Поточняк: «Якщо ви відкриєте своє серце через покаяння, наблизитеся до Господа – не майте жодного сумніву в тому, що ви ще сьогодні будете зцілені у вірі в Бога!»

У Таїнстві Єлеопомазання, у Сповіді, в Євхаристії – у  близькому перебуванні нас у Бозі –  відбувається зцілення любов’ю і вірою. Бог таїнственно здатний зцілювати те, що сатана викрадає, а тому через Таїнство єлеопомозання Святий Дух зцілює людину.

Add a comment

Читати далі: Каліцтво фізичне – то не проблема. Велика трагедія – каліцтво духовне.

 

Феноменологічне обґрунтування догмату “Filioque”

П'ятниця, 30 серпня 2013, 10:49

Догмат “Filioque”, тобто вчення про сходження Святого Духа від Отця і Сина є найбільш оспорюваним, він  став каменем спотикання в екуменічному діалозі між Західною та Східною Церквами. Дуже часто цей догмат відкидають, не маючи належного розуміння, про що саме у ньому йдеться. І майже у всіх богословських дискусіях на цю тему залишають поза увагою повний текст Нікейського Символа Віри. А у його другому члені читаємо:

Add a comment

Читати далі: Феноменологічне обґрунтування догмату “Filioque”

 

Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина III

Понеділок, 26 серпня 2013, 14:03

Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина III

 5. Повернення до Єрусалиму

Древній Київ та його святині здавна вважалися сакральним центром як для українського, так і для інших православних слов’янських народів. Не випадково після розпаду Російської імперії в 1917 р. На Півночі почалося поступове переосмислення значення Києва та його духовної спадщини. Вже у 1918 р., за часів правління в Україні гетьмана Павла Скоропадського, Київ стає потужним культурним, політичним і релігійним центром.

Add a comment

Читати далі: Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина III

   

Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина II

Неділя, 25 серпня 2013, 13:57

Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина II

 

 3. Образ “другого Єрусалима” в релігійній уяві пращурів

 

 Чимало іноземців, мандрівників, філософів, дипломатів назавжди заворожив і заворожує донині своїми величними святинями Золотоверхий Київ. Іще Адам Бременський називав Київ «соревнователем констянтипольського скипетра і славнійшою прикрасою Греції». Як справедливо зазначає православний богослов і історик архімандрит Констянтин (проф. К.І. Зайцев): «Привабливою й славною була Київська Русь в очах зовнішнього світу.

Add a comment

Читати далі: Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина II

 

Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина I

Субота, 24 серпня 2013, 13:41

 

Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина I

 До 1025-річчя Володимирового Хрещення Київської Русі

У середньовічній суспільно-релігійній уяві, сформованій на основі Святого Писання та вчення Церкви, древній Єрусалим сприймався як сакральний центр світу. Християнство так би мовити формувало «нову систему вимірів географічного простору», у центрі якого стояв Єрусалим, як «богообране місто»,

Add a comment

Читати далі: Уявлення про Київ як «другий Єрусалим» в церковно-суспільній думці Русі-України. Частина I

   

Сторінка 101 з 117

катехизм

Молитва св. Папи Івана Павла ІІ за Україну в церкві св. Миколая на Аскольдовій Могилі

«О Всеблагая Діво Маріє, Зарваницька Богородице, дякую Тобі за ласку перебування на київській землі, з якої світло Євангелія поширилося по всій Україні. Тобі, Мати Божа і Мати Церкви, перед Твоєю чудотворною іконою віддаю у руки мою апостольську подорож в Україну.

Пресвята Мати Божа, покрий Твоїм Материнським Покровом усіх християн, чоловіків та жінок доброї волі, які живуть у цій великій країні. Провадь їх до Свого Сина Ісуса, Який для всіх є Дорогою, Правдою і Життям. Амінь».

редакційна колегія


  • ПОЖЕРТВА

реквізити парафії для пожертв:

РГ УГКЦ Парафії Св Миколая на Аскольдовій Могилі,

код: 20051904 Ощадбанк АТ,

iban:  UA543226690000026003300218570





http://askoldova-mohyla.org/uk/

 

Офіційний сайт жіночого вокального ансамблю "Аніма" УГКЦ св. Миколая Чудотворця на Аскольдовій Могилі

 http://anima.askoldova-mohyla.org/